Φυσική άσκηση

Το περπάτημα, το τρέξιμο, η κολύμβηση μαζί με ήπια Yoga και Pilates είναι ιδανικούς τρόπους άσκησης ειδικά όταν ενσωματώνονται στην καθημερινότητα ώστε να αποτελούν τρόπος ζωής.
Η συχνή, μέτρια άσκηση φαίνεται πως ενδυναμώνει το μυϊκό σύστημα και μειώνει το κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, καρδιαγγειακών νόσων, πονοκεφάλων, στρες και κατάθλιψης.
Η συστηματική φυσικη άσκηση συνδυασμένη με την σωστή διατροφή μας βοηθάνε ποικιλοτρόπως, όπως:
Βελτιώνουν γενικά το μεταβολισμό και ειδικά μειώνουν το βάρος μας, τη χοληστερίνη και την αρτηριακή πίεση
Βοηθάνε στην καύση θερμίδων
Βελτιώνουν τη διάθεση και την κοινωνικότητα μας
Μειώνουν το άγχος και διοχετεύουν το stress

top